tirsdag den 31. marts 2015

Hobby Prestige 560 KMFe

For nylig da jeg var ude og hente vores vogn efter service hos Michael Caravan Service i vejen, så havde jeg lige lidt tid til at studere de campingvogne som stod i deres udstilling. En af vognene som jeg faldt over var en brugt Hobby Prestige fra 2006. Hobby har for mig altid stået som en af de lidt bedre campingvogne, og jeg var da heller ikke skuffet over denne vogn. Selvfølgelig var det et plus at vognen fremstod som velholdt og i flot stand, men jeg syntes nu også generelt at hobby er god til at få hyggen frem i en campingvogn.

Den specifikke vogn som jeg kiggede på var indrettet med 2 køjer bagerst, spisegruppe i midten og en god fast dobbeltseng i forenden. Lige en indretning efter min smag. Her gælder nemlig det samme igen, man behøver ikke at rede om for at spise eller sove, man kan vælte direkte ud af sengen og sætte sig til bords. Eller som vi gør det i vores familie, så ligger familien i dobbeltsengen og hygger, mens far lige sidder og får en kop kaffe ved bordet.


Vognen var velindrettet således at børnenes soverum havde lidt gulvplads. Jeg syntes ofte at køjeafsnittet bliver meget trangt når man lukker lidt af for børnene efter sengetid. Men i denne vogn virkede det virkelig som om der var god plads. 


Spise gruppen i midten havde også god plads, så selv om man havde inviteret sviger familien med på campingtur, så var der stadig plads til at alle kunne få en plads ved bordet. Jeg mener virkelig at denne indretning er perfekt for familien som bruger vognen i den periode hvor man har mest lyst til at side inde i vognen.


Alt i alt en dejlig vogn til en pris af 100.000, 0erfekt som familie vogn med børn. Om prisen er helt ved sien af skal jeg ikke kunnet sige, men for mig lignede det et fornuftig køb. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar